Klacht UPC (nu Ziggo): Internet problemen

Klachtnummer
# 82893
Gebruiker
Ben van Amerongen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Al jarenlang heb ik internet problemen, met name op mijn Ipad. Diverse keren gebeld, dan moest ik de stroom et af doen, dan moest ik weer resetten, dan zou het aan de Horizon box liggen maar problemen bleven. De druppel, lees ergenis, dat de druppel van de emmer deed overlopen, was het volgende. Onlangs schafte ik een nieuwe desktop aan en wilde internet installeren. Mijn partner deed dat altijd, zij overleed vorig jaar en ik was niet in staat dit zelf te doen. Met upc gebeld en de medewerker vertelde mij dat ik niet geholpen kon worden omdat ik een eigen router grbruikte en niet die van Upc. Ik vond dit vreemd want hier werd nooit iets over gezegd. Ik koppelde mijn router af en toen kon ik wel geholpen worden(?) Met mijn cursor moest ik rechtsonder aanklikken en vertellen wat er stond. Dat deelde ik mede maar dat kon niet! Er moest meer staan. Nogmaals vertellende dat er verder niets stond werd mij verteld dat ik verder niet geholpen kon worden. Het gesprek werd beeindigd.

Gewenste oplossing

Ik heb zelf iemand van computerhulp aan huis ingeschakeld en voor 20 euro had ik internet. Of ik nu mijn eign router inschakel of van upc, ik blijf storingen houden, nu ook op mij. Desktop. (rapporteerfout ox80040900, servernaam wordt niet gevonden)
Ik verlang geen compensatie, ik verlang alleen nu eindelijk eens een goed functionerend internet. Ik betaal maandelijks om en nabij de 75 euro en mag dus ook verwachten dat alles goed werkt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van Amerongen,Tijdens ons telefoongesprek van vandaag gaf u aan dat de problemen verholpen waren. Wij verzoeken u derhalve vriendelijk deze klacht als afgehandeld aan te merken.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen