Opgelost door UPC (nu Ziggo): Internetsnelheid Powerpakket (120 Mbps) is misleidend

rlogeman

Het aangeboden Powerpakket van UPC, alles-in-1 met een internet snelheid van 120Mbps geldt alleen voor internet met een kabel, NIET voor de WIFI verbindingen.
Dat wordt niet gemeld in de reclames en bij het aanmelden!

Het is de wens om de internetsnelheid te verhogen door middel van WIFI !

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Logeman,Naar aanleiding van uw bericht hebben wij vandaag telefonisch contact met u opgenomen en de kwestie besproken.Indien u de kwestie hiermee als afgehandeld beschouwt, verzoeken wij u vriendelijk de status van uw klacht hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Beste UPC,
    Hartelijk dank voor uw telefonische reactie. In dat gesprek heeft u de toezegging gedaan mij €40 te schenken als tegemoet koming. Dat heb ik geaccepteerd, dich in afwachting daarvan wil ik de correspondentie hier nog niet afsluiten. na ontvangst van dat bedrag zal ik hier afsluiten.
    Ik dank u ij voorbaat voor uw begrip en medewerking.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Logeman,De betrefffende vergoeding is verrekend met de factuur van 15 februari 2014.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Beste UPC,
    De factuur is inderdaad gecorrigeerd, mijn dank daar voor.
    Ik zal de klacht afsluiten.
    Mvgr,
    R.Logeman
    rlogeman
    Klacht is telefonisch besproken en er is een eenmalig compensatie bedrag in korting gebracht op de factuur.

rlogeman

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?