Opgelost door UPC (nu Ziggo): Internetsnelheid Powerpakket (120 Mbps) is misleidend

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 48634
Gebruiker
rlogeman
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Het aangeboden Powerpakket van UPC, alles-in-1 met een internet snelheid van 120Mbps geldt alleen voor internet met een kabel, NIET voor de WIFI verbindingen.
Dat wordt niet gemeld in de reclames en bij het aanmelden!

De oplossing

Het is de wens om de internetsnelheid te verhogen door middel van WIFI !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Logeman,Naar aanleiding van uw bericht hebben wij vandaag telefonisch contact met u opgenomen en de kwestie besproken.Indien u de kwestie hiermee als afgehandeld beschouwt, verzoeken wij u vriendelijk de status van uw klacht hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    rlogeman
    Datum
    Beste UPC,
    Hartelijk dank voor uw telefonische reactie. In dat gesprek heeft u de toezegging gedaan mij €40 te schenken als tegemoet koming. Dat heb ik geaccepteerd, dich in afwachting daarvan wil ik de correspondentie hier nog niet afsluiten. na ontvangst van dat bedrag zal ik hier afsluiten.
    Ik dank u ij voorbaat voor uw begrip en medewerking.
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Logeman,De betrefffende vergoeding is verrekend met de factuur van 15 februari 2014.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  4. Auteur
    rlogeman
    Datum
    Beste UPC,
    De factuur is inderdaad gecorrigeerd, mijn dank daar voor.
    Ik zal de klacht afsluiten.
    Mvgr,
    R.Logeman
  5. Auteur
    rlogeman
    Datum
    Klacht is telefonisch besproken en er is een eenmalig compensatie bedrag in korting gebracht op de factuur.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rlogeman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen