Opgelost door UPC (nu Ziggo): internetstoringen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 35164
Gebruiker
Tjeerd
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Sinds februari 2013 hebben wij Horizon Tv.Vanaf dit moment hebben wij dagelijks internetstoringen en zo nu en dan ook storing in de Horizonbox.Verschillende malen hebben wij contact hierover opgenomen met UPC en dan wordt ons telefonisch verteld wat wij kunnen doen om dit op te lossen.Echter dit probleem is nog steeds gaande.16 september jl. hebben wij contact gehad met UPC en gevraagd eens een monteur te sturen,dit was niet mogelijk.Wij moesten eerst maar nog eens het één en ander proberen,toen wel zeiden dat alle genoemde opties al eens geprobeerd waren en aanbleven dringen op een monteur,bleef dit onmogelijk.Toen wij aangaven,dat we dit geen service vonden en naar een andere provider wilden,werd gezegd,dat het jammer was,dat wij nergens open voor stonden en voordat wij het gesprek konden beeïndigen,wenste de dame aan de telefoon ons een prettige avond.

De oplossing

Graag toch een bezoek van een monteur en als serieus alles bekeken is en er kan geen oplossing geboden worden,dan ontbinden van het contract dat eind februari 2014 afloopt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van der Meer,Vandaag heeft een van onze medewerkers geprobeerd met u in contact te komen. Helaas is dat niet gelukt. U wordt aanstaande maandag opnieuw gebeld en wij hopen u uiteraard aan de lijn te krijgen om uw klachten te bespreken.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Tjeerd
    Datum
    UPC stuurt een nieuw modem en ook een monteur ,afwachten dus.
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van der Meer,De kwestie is nog in behandeling. Gezien echter de klacht dreigt te verlopen, sturen wij dit bericht.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  4. Auteur
    Tjeerd
    Datum
    De monteur is hier ongeveer 2 uur bezig geweest en tot de conclusie gekomen dat er een nieuw modem en een versterker geplaatst moest worden. En als het ontvangst dan nog niet goed was eventueel nog een router aansluiten.
    Dit router aansluiten is een week later gebeurd onder telefonische begeleiding van UPC voor de duur van 3 kwartier. De problemen lijken opgelost.
  5. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van der Meer,Vanwege het feit dat het probleem is opgelost doen wij u hierbij het voorstel om de klacht als afgehandeld aan te merken.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  6. Auteur
    Tjeerd
    Datum
    Upc heeft het voor ons prima opgelost.het is wel jammer dat het zolang moest duren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tjeerd
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen