Klacht UPC (nu Ziggo): Irritante telefoontjes van Ziggo

Lowlandguy

Ik word telefonisch lastige gevallen op mijn mobiele nummer door het bedrijf Ziggo (meer met Ziggo). Mijn mobiele nummer staat vermeld bij het belmeniet register. Men zegt dat ik met een online enquete heb meegedaan. Ik heb nimmer met een enquete meegedaan en daarnaast zou zo iets ook geen zin hebben omdat wij geen kabelverbinding hebben. We wonen middel in de rimboe. Ik ben nog nimmer klant geweest en wil dat ook niet worden. In reactie op mijn vermelding in het belmeniet register zegt men dat iemand mijn telefoonnummer heeft opgegeven en dat ik daarom waarschijnlijk word lastig gevallen. Dit vind ik echt BULLSHIT. Daarom verzoek ik u, laat Ziggo zich aan de wet houden en laat dit bedrijf stoppen met mij lastig vallen.

Excuses en stoppen met bellen. Voorts een bos bloemen en de toezegging dat een eerst volgend telefoontje van Ziggo hun 100 euro kost. Niet voor mij maar voor een goed doel.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?