Klacht UPC (nu Ziggo): Kan geen mail ontvangen, maar Ziggo doet niets om het probleem op te lossen

Klachtnummer
# 292993
Gebruiker
M. Brink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al 4 dagen geen mail te ontvangen. Webmailbox was vol, maar die meteen leeg gemaakt. Maar e-mail nog steeds geblokkeerd. Al 10 keer gebeld met klantenservice, maar er gebeurt helemaal niets. Klantenservice stuurt ons elke keer met kluitje in riet. Dit is hopeloos.

De oplossing

Probleem oplossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen