Opgelost door UPC (nu Ziggo): kan het contract niet opzeggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 65128
Gebruiker
mdk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds een aantal weken zijn mijn ex-vriend en ik uit elkaar. Wij woonden samen sinds een aantal maanden en hebben dus pas een contract bij upc afgesloten. Omdat het contract op mijn naam staat heb ik geprobeerd deze op te zeggen. Helaas kom ik na een aantal telefoontjes met de klantenservice niet verder en kan ik het contract alleen afkopen voor de resterende maanden (9 maanden!) Mijn ex wil niet tekenen voor een contractovername wat betekent dat ik nu iedere maand betaal voor iets waar ik geen gebruik van kan maken.
Ik zou denken dat zulke situaties wel vaker voor komen en er toch een oplossing voor moet zijn. Het lijkt me niet eerlijk dat ik moet betalen voor diensten waar mijn ex gebruik van maakt en ikzelf niet! Ik heb UPC ook aangegeven dat wanneer ik een nieuwe woning heb ik ook een contract zal afsluiten Bij andere instanties kon ik moeiteloos alles opzeggen, waarom bij UPC niet??

De oplossing

Ik wil graag dat het contract beëindigd word en ik niet hoef te betalen voor de resterende maanden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    mdk
    Datum
    Binnen 1 dag werd ik door UPC gebeld en kon het toch opgelost worden. Ik ben blij dat we er samen uitgekomen zijn en het contract beëindigd wordt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mdk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen