Opgelost door UPC (nu Ziggo): kapotte Horizon media box

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 65429
Gebruiker
jopie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ja, de horizon box.

Dinsdag is er een (grote) tv storing geweest hoorden we en nu doet onze Horizon box het niet meer, dus geen internet, geen telefoon, niets, helemaal niets meer.

We hebben netjes gewacht tot gisteravond omdat we UPC de gelegenheid wilden geven het op te lossen, maar na bellen (ja het was laat, 22.00uur) kregen we te horen dat ze niets voor ons konden doen na 22.00 uur.

Oké, vandaag teruggebeld, alles moet nu mobiel, dus hoge kosten!!, kunnen ze woensdag pas een monteur sturen, WOENSDAG, dat is een dikke week verder (vanaf dinsdag gezien).
We hebben inmiddels alle verplichte stappen bij een storing (box, etc 1 minuut uit stopcontact halen, etc) al 3x doorlopen,

Ik vind dit onacceptabel!!
Ik ben wel zeer vriendelijk te woord getaan door de klantenservice, dat moet wel gemeld worden.

jopie

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Veenstra,Wij hebben getracht telefonisch in contact met u te komen op de door u opgegeven telefoonnummers. Helaas is ons dit nog niet gelukt. Wij proberen het op een later moment nogmaals.Voor het ongemak dat u heeft ervaren bieden wij u onze verontschuldigingen aan.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Veenstra, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig te kenmerken.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  3. Auteur
    jopie
    Datum
    Uiteindelijk na ruim een week heeft de monteur ruim 4 1/2 uur gewerkt aan de reparatie, alles werkt weer, we zijn gebeld door UPC met verontschuldiging en een mooie vergoeding gekregen.
    We hopen dit niet meer mee te hoeven maken, een week zonder telefoon en internet is in deze tijd niet meer mogelijk (helaas).

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jopie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen