Opgelost door UPC (nu Ziggo): Klacht, omtrent wijziging contract tot 2 maal toe ingedient, geen enkele reactie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 39443
Gebruiker
Ad
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben zwaar teleurgesteld in de afwerking van het door mij gewijzigde contract. Ik heb dat telefonisch geprobeerd te corrigeren, maar helaas wacht ik nog steeds op een antwoord.
Ik heb dus begin week 41 gebeld met de afd. verkoop en kreeg een dame aan de lijn, naar bleek uit het kantoor Zwolle. Ik heb uitgelegd wat mijn wensen waren en de dame aan de lijn bevestigde de uitbreiding van het bestaande pakket naar 120 Mb, bellen altijd onbeperkt en een andere decoder. Zij meldde mij dat ik ook nog minder ging betalen nl. € 92,75. Ik heb meerdere malen gevraagd of dit inderdaad mijn bestaande pakket ongewijzigd zou blijven en zij bevestigde dat. Daarna bestaande pakket toch gewijzigd nl. minder zenders.
Wederom gebeld met de afd. verkoop en kreeg een dame aan de lijn uit een ander kantoor. Zij vertelde mij dat er een aanvulling op het pakket zou moeten komen en dat dit extra kosten met zich mee zou brengen. Twee keer schriftelijk geklaagd geen enkele reactie.

De oplossing

1e. Een fatsoenlijke reactie op de ingediende klacht
2e. Aanpassing contract zoals afgesproken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Ad
    Datum
    Na een intensief telefoongesprek is het probleem goed opgelost.
    In de afhandeling van de lopende facturatie dient nog een aanpassing te worden gedaan. Ik verwacht daar geen problemen meer mee.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ad
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen