Klacht UPC (nu Ziggo): Klacht opgelost ho maar.

Masja

Vandaag benadert door iemand van de klantenservice van UPC. Alles werd netjes opgelost, regeling getroffen en diensten weer beschikbaar, zo dacht ik, maar het tegendeel blijkt waar te zijn. Nu kan ik geen eens contact opnemen met de storingsdienst van UPC en de klacht die ik nu heb doorgegeven, dat ik geen tv kan kijken op de IPAD is dus nog niet opgelost. Werd daar net 3x doorverbonden en het zou binnen een uur zijn opgelost, maar het is nog steeds niet opgelost. Ik kan dus nog steeds geen tv kijken op de ipad, maar kan ook niet bellen met de klachtenservice (storingsdienst van upc), omdat ik hiervoor afgesloten ben. Echt te belachelijk voor woorden. Dus omdat ik een betalingsregeling ben aangegaan kan ik geen eens meer storingen melden aan UPC. Het kost frustratie, tijd en geld en compensatie ho maar. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden.

Ik wil graag goed werkende diensten en ik wil gewoon compensatie ontvangen voor de steeds niet werkende diensten die ik steeds heb ervaren. En ik wil ook gewoon aangesloten worden voor de Ipad en Iphone en ik wil ook gewoon contact kunnen opnemen met de storingsdienst e.d. als dit nodig is. Het is gewoon te belachelijk voor woorden dat je 3x wordt doorverbonden en dan door oncompetente medewerkers er nog steeds niks is opgelost. Echt klaar mee.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Leijdens,Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen. Helaas is het ons niet gelukt om u te bereiken.Wij nemen zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u op.Met vriendelijke groet, UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Leijdens,Om uw klacht in behandeling te nemen hebben wij diverse keren getracht telefonisch in contact met u te komen. Omdat wij er tot dusverre niet in zijn geslaagd met u in contact te komen, verzoeken wij u vriendelijk om via een privé opmerking aan te geven op welk(e) tijdstip(pen) en op welk telefoonnummer u op werkdagen tot 15:00 uur het beste bereikbaar bent.Wanneer wij van u de gewenste informatie hebben ontvangen neemt een medewerker zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op om de kwestie te bespreken.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?