Klacht UPC (nu Ziggo): Klacht over brutaliteit bij Ziggo telemarketeers.

Klachtnummer
# 391308
Gebruiker
Vincent
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wordt ontzettend vaak gebeld door Ziggo. Ook herhaaldelijk aangegeven dat ik dit niet wil. Had ik net een telemarketeer aan de telefoon, die bleef praten.

Aangegeven dat ik graag € 30,- per maand meer betaal omdat ik erg tevreden ben over de service van KPN. Zegt die, als u ook zo bent met uw bedrijf denk ik dat u snel failliet bent. Sorry, maar dat gaat me toch een stapje te ver. Leer je te verplaatsen in plaats van bij de hand te gaan doen.

De oplossing

Hoeft niet, als ze maar rekening houden en de brutaliteit in de gaten houden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?