Klacht UPC (nu Ziggo): Klacht over t.v. ontvangst UPC

Klachtnummer
# 32349
Gebruiker
LouwH
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na maanden slechte tv-ontvangst te hebben gehad (veel zenders niet of niet in HD te ontvangen) heb ik de laatste weken nagenoeg geen ontvangst meer. Het is elke avond weer afwachten of bijv Ned1, 2, of 3 het doen (HD of niet). Regelmatig knallen we er midden in een spannende film uit. Internet doet het momenteel wel redelijk, de telefoon vertoont ook kuren. De problemen zijn bekend bij UPC er zijn al twee monteurs geweest.
De laatste monteur die is geweest (ook al weer een week of 5 geleden) concludeerde een defecte kabel buiten mijn woning. Er zou een aannemer moeten komen. Sindsdien niets van UPC gehoord.
Ik heb hierover twee mails gestuurd (de laatste een week geleden), geen enkele reactie van UPC.

De oplossing

Ik wil gewoon tv kunnen kijken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Hamstra,Een medewerker nam vandaag telefonisch contact met u op om de kwestie met u te bespreken.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen