Opgelost door UPC (nu Ziggo): Klanten worden niet goed geïnformeerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46565
Gebruiker
Miedema
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onlangs heb ik op internet mijn pakket bij UPC aan laten passen. Een sneller pakket voor 2euro minder. Op internet blijkt dat dit pakket hetzelfde aantal zenders heeft en ook de meneer aan de telefoon bevestigd dat de overstap naar dit pakket een betere keuze is. Nu kijk in naar de zenders en zijn al mijn filmkanalen verdwenen. Upc gebeld, deze kan ik voor 15€ per maand weer terug krijgen of 4 mnd gratis HBO. Jammer..

De oplossing

Als dit had geweten had ik de overstap niet gemaakt. Graag terug naar de oude situatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Miedema, Wij hebben reeds contact met u opgenomen en de kwestie met u besproken. Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    Miedema
    Datum
    De klantenservice heeft mij binnen een korte periode teruggebeld. De afhandeling is prima gedaan! Dank daarvoor!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Miedema
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy