Klacht UPC (nu Ziggo): komen afspraken niet na

aart

heb 4 keer gevraagd om formulier toe te sturen voor het treffen van een betalingsrefeling..........4 maal gelogen....ze zeggen het verstuurd te hebben maar van geen van vieren iets ontvangen, na 10 dagen geduld. Ook niets verstuurd via de mail en /of hun eigen webmail. Men liegt en bedriegt dus glashard 10 januari dhr reverda...wel beloofd...niet nagekomen. 13 januari mvr kasien...wel beloofd, niet nagekomen 16 januari mvr ploeg wel beloofd, niet nagekomen dhr holling wel beloofd, niet nagekomen..... mevr mala wel beloofd, niet nagekomen....deze laatste drie zeiden mij onmiddeldlijk een formulier te mailen....maar van geen van drieeen ontvangen!!.

mensen die hun beloften niet nakomen................naar huis sturen

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Buurman, Naar aanleiding van uw melding hebben wij contact met u opgenomen en de kwestie besproken. Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?