Klacht UPC (nu Ziggo): komen afspraken niet na

Klachtnummer
# 47344
Gebruiker
aart
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb 4 keer gevraagd om formulier toe te sturen voor het treffen van een betalingsrefeling..........4 maal gelogen....ze zeggen het verstuurd te hebben maar van geen van vieren iets ontvangen, na 10 dagen geduld. Ook niets verstuurd via de mail en /of hun eigen webmail. Men liegt en bedriegt dus glashard 10 januari dhr reverda...wel beloofd...niet nagekomen. 13 januari mvr kasien...wel beloofd, niet nagekomen 16 januari mvr ploeg wel beloofd, niet nagekomen dhr holling wel beloofd, niet nagekomen..... mevr mala wel beloofd, niet nagekomen....deze laatste drie zeiden mij onmiddeldlijk een formulier te mailen....maar van geen van drieeen ontvangen!!.

De oplossing

mensen die hun beloften niet nakomen................naar huis sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Buurman, Naar aanleiding van uw melding hebben wij contact met u opgenomen en de kwestie besproken. Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen