Opgelost door UPC (nu Ziggo): Kosten in rekening gebracht terwijl niet afgesproken

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 12346
Gebruiker
Elmer Krijger
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg via de mail een VIP aanbieding voor Horizon, geen kosten van wisselen van mediabox. Ik ben hier telefonisch op ingegaan en dit ook besproken met de medewerker van ze. Enkele dagen later ging het beeld van de digitale televisie op blauw met de opmerking dat ik geen toegang had tot de zenders. Ik heb hier 3 keer over gebeld, elke keer met door een (vriendelijke) medewerker te woord gestaan maar toen puntje bij paaltje kwam bleek dat de installatie van Horizon te ver was doorgezet (terwijl ik nog niks in huis had) en daardoor mijn oude mediabox niet meer werkte. Ik moet wachten tot de monteur (waar ik toch veel moeite voor heb moeten om eerder te laten komen) komt en horizon installeert voordat ik weer digitale televisie heb. Dit terwijl ik royaal met DVR en HD heb, tevens bij elk contact gevraagd om bestellingsbevestiging. 2 dagen geleden gekregen met toch 50 euro aan kosten voor wijziging. Dus en geen TV en toch kosten.

De oplossing

Ik wil graag dat de kosten a 49 euro niet in rekening gebracht worden en dat er een passende oplossing gaat komen voor de tijd dat ik geen gebruik heb kunnen maken van de digitale televisie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Elmer Krijger
    Datum
    Zojuist een eerste email gekregen dat het bestelling overzicht een standaard brief is, waarbij er geen rekening is gehouden met de VIP aanbieding, in ieder de belofte dat de 49 euro niet in rekening gebracht gaan worden
  2. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Krijger,Vandaag heeft een van onze medewerkers contact met u gehad en hebben wij u een voorstel gedaan ter oplossing van de kwestie. U gaf aan met het voorstel akkoord te gaan. Het voorstel wordt schriftelijk aan u bevestigd. Deze bevestiging ontvangt u binnen enkele dagen.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  3. Auteur
    Elmer Krijger
    Datum
    Net voorstel gehad waarmee ik akkoord ben gegaan. Correcte medewerker die ook luisterde naar mijn opmerking

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elmer Krijger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen