Opgelost door UPC (nu Ziggo): Kosten in rekening gebracht terwijl niet afgesproken

Elmer Krijger

Ik kreeg via de mail een VIP aanbieding voor Horizon, geen kosten van wisselen van mediabox. Ik ben hier telefonisch op ingegaan en dit ook besproken met de medewerker van ze. Enkele dagen later ging het beeld van de digitale televisie op blauw met de opmerking dat ik geen toegang had tot de zenders. Ik heb hier 3 keer over gebeld, elke keer met door een (vriendelijke) medewerker te woord gestaan maar toen puntje bij paaltje kwam bleek dat de installatie van Horizon te ver was doorgezet (terwijl ik nog niks in huis had) en daardoor mijn oude mediabox niet meer werkte. Ik moet wachten tot de monteur (waar ik toch veel moeite voor heb moeten om eerder te laten komen) komt en horizon installeert voordat ik weer digitale televisie heb. Dit terwijl ik royaal met DVR en HD heb, tevens bij elk contact gevraagd om bestellingsbevestiging. 2 dagen geleden gekregen met toch 50 euro aan kosten voor wijziging. Dus en geen TV en toch kosten.

Ik wil graag dat de kosten a 49 euro niet in rekening gebracht worden en dat er een passende oplossing gaat komen voor de tijd dat ik geen gebruik heb kunnen maken van de digitale televisie

Elmer Krijger
    Zojuist een eerste email gekregen dat het bestelling overzicht een standaard brief is, waarbij er geen rekening is gehouden met de VIP aanbieding, in ieder de belofte dat de 49 euro niet in rekening gebracht gaan worden
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Krijger,Vandaag heeft een van onze medewerkers contact met u gehad en hebben wij u een voorstel gedaan ter oplossing van de kwestie. U gaf aan met het voorstel akkoord te gaan. Het voorstel wordt schriftelijk aan u bevestigd. Deze bevestiging ontvangt u binnen enkele dagen.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Elmer Krijger
    Net voorstel gehad waarmee ik akkoord ben gegaan. Correcte medewerker die ook luisterde naar mijn opmerking

Elmer Krijger

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?