Klacht UPC (nu Ziggo): Kwartaal incasso zonder overleg

Klachtnummer
# 71919
Gebruiker
Arm
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben bij UPC overgestapt van een totaal pakket naar alleen tv en radio.
Dit kost 18,70 per maand, na twee keer een maand incasso is UPC er toe over gegaan het abonnementsgeld per kwartaal te incasseren zonder mij daar vooraf over in te lichten.
Bij navraag zegt men dat dat niet anders kan omdat ik alleen een basis aansluiting heb.
Ik ben het hier niet mee eens en wil mijn betaling gewoon per maand blijven doen.
Mijn vraag: mag een bedrijf er zomaar toe over gaan om per kwartaal te incasseren en ben ik in gebreke als ik de betaling per maand blijf doen.
Ik heb de kwartaal incasso gestorneerd en heb dus nu een achterstand.

De oplossing

Zoals ik hier boven al schreef, wil ik mijn betaling per maand blijven doen en niet per kwartaal.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Van Buuren, Naar aanleiding van uw melding hebben wij vandaag telefonisch contact met u opgenomen en de kwestie met u besproken. Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen