Klacht UPC (nu Ziggo): Lange tijd geen UPC diensten te leveren

kornet-schimmel

Als sinds 21 mei (ruim 1 week!!!) geen internet verbinding, geen TV en geen telefonie beschikbaar. UPC reageert nergens op. Of we maar bij de buren, die wel een betrouwbare provider hebben, de WIFI-code kunnen vragen. Zelfs analoge tv is niet te realiseren. Volgens de site zouden we 27 mei vanaf 16.00 uur weer alles draaiende moeten hebben. Maar helaas.....
We krijgen geen uitleg of enig antwoord op vragen. Hoe kan een klant dan nog begrip hebben? Inmiddels vol onbegrip, irritatie en kwaadheid. Schandalig dat men zo met klanten om gaat. Heb in het half jaar dat we aangesloten zijn, al 3x spijtmomenten gehad. De wachttijd op de site geeft 3 minuten aan,maar men laat je met alle gemak 20 minuten wachten. Ja, we zitten aardig in de tang bij UPC

Zo spoedig mogelijk, bij voorkeur inmiddels directe verbinding met internet, kabel en telefoon

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer, mevrouw Kornet, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Wanneer u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    kornet-schimmel
    Inderdaad hebben we het e.e.a. weer ter beschikking. Gelukkig heeft een gemeente-ambtenaar van Gemeente Lingewaal zich over deze zaak kwaad gemaakt en was het in minder dan 2 uur gefixt! Geeft nu niet echt een goede indruk van UPC. Heel spijtig hoe UPC met deze zaken om gaat. Zou echt een verbeterpunt kunnen zijn. Pak deze!!
    kornet-schimmel
    Inderdaad een collega gesproken, maar een oplossing was toen nog lang niet in zicht. Verder laat ik het maar zo,...

kornet-schimmel

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?