Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht UPC (nu Ziggo): Langlopen probleem: Mediabox loopt vast
Details
De klacht
In november 2010 zijn wij verhuisd van de ene woonplaats naar de andere, voor de verhuizing werkte onze mediabox zonder problemen. Nooit vastlopers, weigerende tv-guide, on demand functioneerde naar behoren.Na de verhuizing zijn voor ons de problemen begonnen, sinds de verhuizing loopt onze mediabox diverse malen per week vast. De mediabox is reeds vervangen, de bekabeling en de WCD ook, en er is een "kwailiteitmonteur" geweest. Er zijn geen problemen gevonden, het signaal is zeer goed.
Tegenwoordig hoef ik in principe enkel een mail te versturen naar special care, waarna mijn contactpersoon mij zou moeten bellen. Dit is door UPC per mail bevestigd. Mailen heeft echter geen zin, er wordt niet teruggebeld. Bellen naar de klantenservice heeft ook geen effect, ook dan wordt er niet teruggebeld door mijn vaste contactpersoon.
Ik voel mij als klant behoorlijk genept, het product werkt niet naar behoren, het wordt niet opgelost en er wordt geen compensatie geboden. Graag een goede oplossing!
De oplossing
Een stabiele mediabox.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.