Klacht UPC (nu Ziggo): Langlopen probleem: Mediabox loopt vast

Klachtnummer
# 18805
Gebruiker
Hein
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In november 2010 zijn wij verhuisd van de ene woonplaats naar de andere, voor de verhuizing werkte onze mediabox zonder problemen. Nooit vastlopers, weigerende tv-guide, on demand functioneerde naar behoren.

Na de verhuizing zijn voor ons de problemen begonnen, sinds de verhuizing loopt onze mediabox diverse malen per week vast. De mediabox is reeds vervangen, de bekabeling en de WCD ook, en er is een "kwailiteitmonteur" geweest. Er zijn geen problemen gevonden, het signaal is zeer goed.
Tegenwoordig hoef ik in principe enkel een mail te versturen naar special care, waarna mijn contactpersoon mij zou moeten bellen. Dit is door UPC per mail bevestigd. Mailen heeft echter geen zin, er wordt niet teruggebeld. Bellen naar de klantenservice heeft ook geen effect, ook dan wordt er niet teruggebeld door mijn vaste contactpersoon.

Ik voel mij als klant behoorlijk genept, het product werkt niet naar behoren, het wordt niet opgelost en er wordt geen compensatie geboden. Graag een goede oplossing!

De oplossing

Een stabiele mediabox.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Hartjes, Een medewerker nam contact met u op om de kwestie met u te bespreken. Wij nemen binnenkort opnieuw contact op ter afhandeling van de kwestie.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Hein
    Datum
    Er is een monteur langs geweest na overleg tussen UPC en mij die alle aansluitpunten buiten mijn woning heeft gecontroleerd en gereinigd heeft ivm eventuele corrosie. Volgens UPC is dit nog niet gebeurd, terwijl eerder door UPC aangegeven is dat dit al gebeurd was?Tot nu toe lijkt de mediabox stabiel, echter is dit al vaker voorgekomen. Ik hoop op een oplossing, echter ben ik daar pas na enkele weken zeker van.in overleg met UPC wordt ik volgende week teruggebeld.
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Hartjes, Wij hebben deze week meerdere keren geprobeerd om telefonisch met u in contact te komen. Dit is helaas niet gelukt. Wij proberen het later opnieuw. Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  4. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Hartjes, De kwestie is nog bij ons in behandeling. Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen