Klacht UPC (nu Ziggo): Langzaam internet

Klachtnummer
# 14995
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Betaal voor 50 Mbit per seconde, ontvang 9.3 Mbps.
Aantal testen gedaan, alle resultaten zijn gelijk.
Dus niet een "piek" capaciteit of storing, gewoon ingesteld op lagere snelheid....
Zou wel fatsoenlijk zijn geld terug te betalen of op zijn minst de maandelijkse termijn aan passen aangeleverde service....

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Bruinsma, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen