Klacht UPC (nu Ziggo): Maandelijkse incasso wordt zomaar voortaan een week eerder gedaan

Klachtnummer
# 159314
Gebruiker
Y
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kwam er na telefonisch contact met de Ziggo klantenservice vandaag achter dat de maandelijkse incasso voortaan ruim een week eerder zal gaan plaatsvinden. Ik ben hierover nooit geïnformeerd, maar doordat de factuur via de e-mail vandaag al kwam, ook ruim een week eerder dus, en de er daarbij behorende factuur bekeek zag ik dat de incassodatum dus ook is vervroegd met ruim een week.
Ik vind dit zeer onfatsoenlijk; het is wel ruim 100 euro wat ik maandelijks betaal dus geen paar grijpstuivers!

De oplossing

Dat Ziggo de maandelijkse incasso rond de 22e blijft doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen