Klacht UPC (nu Ziggo): Mailadres en afspraken.

Klachtnummer
# 146542
Gebruiker
R. Tigchelaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ziggo zou mij op de hoogte stellen en houden van gemaakte afspraken via de mail, maar voerde het correct doorgegeven mailadres fout in. Na 5 telefoontjes was het volgens hun opgelost. Krijg brief met weer het verkeerde mailadres. Ik wil dit GOED geregeld hebben en de gemaakte afspraken alsnog via de mail ontvangen. Dank u.

De oplossing

Het e-mail adres juist ingevoerd en aangepast. En alsnog de gemaakte afspraken over pakket en overstapservice per mail ontvangen a.u.b.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen