Klacht UPC (nu Ziggo): Mails gaan naar de verkeerde

Klachtnummer
# 194855
Gebruiker
am101369
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag is mijn moeder gebeld door een bedrijf omdat er geen reactie kwam op een mail die naar haar gestuurd is. De mail was gestuurd naar haar @upcmail.nl account. Het bedrijf kreeg echter van iemand met een @chello.nl account een reactie. Mijn moeder heeft hierop contact opgenomen met UPC/Ziggo. Helaas is de reactie daar dat wat zij heeft meegemaakt niet mogelijk is en de mevrouw van de servicedesk voelt zich dan ook niet geroepen om er iets mee te doen.
Het bedrijf heeft een mail gestuurd waarin bovenstaande bevestigd wordt, dus het is blijkbaar mogelijk.

De oplossing

Ik wil dat UPC/Ziggo uit zoekt hoe het kan dat als je een mail stuur aan iemand met @upcmail.nl deze terecht komt bij iemand met het adres @chello.nl.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?