Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht UPC (nu Ziggo): Mis kanalen op CI+ module
Details
De klacht
Op 6 januari j.l. Is door een administratieve fout van UPC mijn zenderpakket gewijzigd. Ik ben hiervoor nu al een week aan de telefoon met de helpdesk, en elke keer krijg ik de belofte dat het nu echt, ja echt, nee, maar nu dan toch echt, zeker weten, etc. opgelost is. Nou, niets van dat alles, diverse refreshes, handmatige aanpassingen, herinstallaties, toevoegen van zenders en wijzigen van serienummer en ID's van de CI+ module en cryptocard mogen niet baten. Ik heb mijn geduld weer eens verloren met UPC. Stuur eens een monteur langs en ga hier ter plekke de boel regelen tot het opgelost is, ik ben het meer dan zat!De oplossing
Graag binnen 24 uur de zaak oplossen en met een nette compensatie komen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status