Klacht UPC (nu Ziggo): Mis kanalen op CI+ module

F.J. Geutjes

Op 6 januari j.l. Is door een administratieve fout van UPC mijn zenderpakket gewijzigd. Ik ben hiervoor nu al een week aan de telefoon met de helpdesk, en elke keer krijg ik de belofte dat het nu echt, ja echt, nee, maar nu dan toch echt, zeker weten, etc. opgelost is. Nou, niets van dat alles, diverse refreshes, handmatige aanpassingen, herinstallaties, toevoegen van zenders en wijzigen van serienummer en ID's van de CI+ module en cryptocard mogen niet baten. Ik heb mijn geduld weer eens verloren met UPC. Stuur eens een monteur langs en ga hier ter plekke de boel regelen tot het opgelost is, ik ben het meer dan zat!

Graag binnen 24 uur de zaak oplossen en met een nette compensatie komen.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer, mevrouw Geutjes,Naar aanleiding van uw bericht heeft een van onze medewerkers u vandaag geprobeerd te bereiken. Gezien wij er niet in zijn geslaagd u te bereiken, proberen wij het morgen nogmaals.Met vriendelijke groet, UPC Nederland
    F.J. Geutjes
    Ik ben gewoon bereikbaar, maar zoals aangegeven in de avonduren na 19.00 uur.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Geutjes,Wij gaan ervan uit dat u de brief van 24 januari jl. ontvangen heeft met daarin uitleg over het ontbreken van zenders. Om deze reden doen wij u hierbij het voorstel om de klacht als afgehandeld aan te merken.Met vriendelijke groet,UPC Nederland