Klacht UPC (nu Ziggo): Misleiding, leugens en zeer onprofessionele en onvriendelijke klantenservice

Klachtnummer
# 45843
Gebruiker
Klant1
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Jarenlang storing wat betreft telefoon en internet. UPC heel vaak daarover gecontacteerd. Uiteindelijk na meerdere monteurs gestuurd te hebben zijn ze er achter gekomen dat de kabels in het kastje van UPC beschadigd waren. Kabels zijn vervangen, maar storing bleef nog. UPC deed daar niks aan. Contactpersoon reageerde niet meer, nadat hij een belofte had gedaan voor een goede compensatie, aangezien er zoveel storing is geweest en ik er zoveel tijd in ben kwijt geraakt. 15 euro korting per maand die was beloofd niet ontvangen. Elke keer komt klantenservice met valse beloftes die ze niet waar kunnen maken. Nooit binnen 24uur gebeld of probleem opgelost, zoals zij aangaven. Zeer onvriendelijke medewerker gesproken die ook nog eens heeft opgehangen en niks heeft uitgezocht zoals hij had beloofd in een eerder gesprek. ONPROFESSIONEEL. Blijkbaar is na 15 jaar klant te zijn overstappen naar een andere provider de oplossing, aangezien UPC haar klanten zo behandeld na jarenlang klant te zijn.

De oplossing

Dat beloftes worden nagekomen en dat er wordt uitgezocht wat zij beloven uit te zoeken, service en de beloofde compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw,
    Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.
    Met vriendelijke groet, UPC Nederland
  2. Auteur
    Klant1
    Datum
    Er wordt nog steeds niet nagekomen wat er gezegd wordt