Klacht UPC (nu Ziggo): Misleiding, leugens en zeer onprofessionele en onvriendelijke klantenservice

Klant1

Jarenlang storing wat betreft telefoon en internet. UPC heel vaak daarover gecontacteerd. Uiteindelijk na meerdere monteurs gestuurd te hebben zijn ze er achter gekomen dat de kabels in het kastje van UPC beschadigd waren. Kabels zijn vervangen, maar storing bleef nog. UPC deed daar niks aan. Contactpersoon reageerde niet meer, nadat hij een belofte had gedaan voor een goede compensatie, aangezien er zoveel storing is geweest en ik er zoveel tijd in ben kwijt geraakt. 15 euro korting per maand die was beloofd niet ontvangen. Elke keer komt klantenservice met valse beloftes die ze niet waar kunnen maken. Nooit binnen 24uur gebeld of probleem opgelost, zoals zij aangaven. Zeer onvriendelijke medewerker gesproken die ook nog eens heeft opgehangen en niks heeft uitgezocht zoals hij had beloofd in een eerder gesprek. ONPROFESSIONEEL. Blijkbaar is na 15 jaar klant te zijn overstappen naar een andere provider de oplossing, aangezien UPC haar klanten zo behandeld na jarenlang klant te zijn.

Dat beloftes worden nagekomen en dat er wordt uitgezocht wat zij beloven uit te zoeken, service en de beloofde compensatie

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw,
    Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.
    Met vriendelijke groet, UPC Nederland
    Klant1
    Er wordt nog steeds niet nagekomen wat er gezegd wordt