Opgelost door UPC (nu Ziggo): Mislukte overstap naar Alles-in-een-pakket

L.A. Ophuijsen

Op 4 mei jl. zou mijn Alles-in-een-pakket worden geïnstalleerd. Hierin bleek de monteur niet in staat te zijn, dus overstap mislukte. Nog diezelfde dag informeerde ik UPC daarover per e-mail en stuurde het pakket per post retour. Sindsdien is er een aantal keren telefonisch of per e-mail contact geweest, waarbij UPC het eigen falen erkende. Sindsdien blijkt deze situatie niet adequaat afgerond te kunnen worden: ik ontvang onterechte facturen, foutieve facturen enz. Mijn laatste e-mail daarover aan de klantenservice van UPC dateert van 13 juni, n.a.v. een foutieve factuur van 12 juni jl. Daarop heb ik geen reactie van UPC ontvangen en ook verder niets meer gehoord. Ik zou graag met UPC tot een volledige afronding komen, met ontvangst van een correcte factuur van mijn kabelabonnement, met de toegezegde compensatie van een onjuiste factuur à € 47.48

Ik verwacht van UPC:
- dat intern bekend is dat ik geen Alles-in-een-pakket heb en dat ik daar dus geen facturen meer over ontvang.
- dat intern bekend is dat ik een abonnement op kabel-TV heb, klantnr. 5898676
- dat op de eerstvolgende factuur voor kabel-TV het eerder onjuist in rekening gebrachte bedrag van € 47.48 daar wordt gecorrigeerd c.q. verrekend.

UPC (nu Ziggo)
    UPC Nederland heeft contact gehad met mevrouw Ophuijsen en de kwestie besproken. Het bedrag van € 47,48 is gecorrigeerd.
    L.A. Ophuijsen
    UPC heeft gebeld met het bericht dat onder mijn klantnummer nog uitsluitend het Standaardpakket Radio/TV geregistreerd staat. Tevens is mij gemeld dat het bedrag van € 47.48 z.s.m. op mijn rekening wordt gestort, evenals nog een ander tegoed. Ik ga ervan uit dat dit nu ook snel zal gebeuren en durf hiermee mij klacht als afgehandeld te beschouwen. Dit contact met UPC was vriendelijk, daadkrachtig, zakelijk en correct. Prettig te merken dat het zo dus ook kan!

L.A. Ophuijsen

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

2. Stuur een juridische brief