Klacht UPC (nu Ziggo): Monteur kan pas over 8 dagen komen om storing op te lossen.

Klachtnummer
# 369803
Gebruiker
HansVW
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag storing gemeld. Blijkt een monteur voor te .moeten komen. Internet en telefoon werken niet. Monteur komt pas over 8 dagen.

De oplossing

Met spoed een monteur sturen. Ik kan met mijn bedrijf niet 8 dagen zonder internet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen