Klacht UPC (nu Ziggo): Monteur kan pas over 8 dagen komen om storing op te lossen.

Klachtnummer
# 369803
Gebruiker
HansVW
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag storing gemeld. Blijkt een monteur voor te .moeten komen. Internet en telefoon werken niet. Monteur komt pas over 8 dagen.

De oplossing

Met spoed een monteur sturen. Ik kan met mijn bedrijf niet 8 dagen zonder internet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen