Klacht UPC (nu Ziggo): Monteur niet langsgeweest.

Klachtnummer
# 89621
Gebruiker
Wzc
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben gister ochtend thuisgebleven van mijnwerk voor de monteur van upc.
De hele ochtend op de bank gezeten en geen bel gehoord.
Lag er in eens een kaart door de bus van upc dan ik niet thuis was.
Gelijk gebeld naar upc en ze vertelde me dat de monteur aangebeld heeft .
Dit is niet zo.
En nu willen ze voorrijkosten in rekening brengen.
Hier ga ik niet mee akkoord

De oplossing

De voorijkosten anuleren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer De Graaf,Zojuist hebben wij telefonisch met u gesproken en de monteur heeft de storing vandaag verholpen. Om deze reden verzoeken wij u vriendelijk uw klacht te sluiten.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?