Klacht UPC (nu Ziggo): my Prime toch niet in het pakket

Patje84

Gratis my prime voor alle power in 1 pakketten. helaas schijnt mijn pakket van 8 maanden te oud te zijn om in aanmerking te komen voor dit pakket. Verder voldoe ik aan de complete omschrijving om in aanmerking te komen voor een my prime pakket

Dat ik net zoals alle andere alles in 1 power abonnees gratis over myprime kan beschikken zonder over te hoeven stappen na een vernieuwd pakket

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Meelen,Een medewerker heeft telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij is u uitleg gegeven aangaande het abonnement MyPrime in combinatie met onze pakketten.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt dan verzoeken wij u vriendelijk de status van het dossier aan te passen.met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    Patje84
    De situatie is inderdaad uitgelegd. Ik heb ook telefonisch verteld dat ik me hier niet in kon vinden. De reactie aan de telefoon was ook dat de medewerker er op dat moment niks aan kon doen. Omdat ik haar persoonlijk niks kwalijk kan nemen ben ik de discussie gestopt. Via deze weg laat ik merken dat ik het nog steeds onrechtvaardig vind en ook zeker nog niet tevreden ben.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Meelen,het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met de uitleg die u is gegeven. Het is helaas niet mogelijk de zender kosteloos toe te voegen aan uw huidige abonnement.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?