Klacht UPC (nu Ziggo): Na 2 maanden nog geen werkende aansluiting, Ziggo is onbereikbaar !

Klachtnummer
# 254653
Gebruiker
Klant nr:79146371
Datum
0 reacties

Details

Klacht

20 December 2016 Internet aangevraagd bij Ziggo, nu 2 maanden later nog steeds geen werkende aansluiting ! Heb vele malen gebeld met Ziggo en ondertussen hoge kosten gemaakt met mijn gezin bestaande uit 4 personen om via 3g/4g toch verbinding te maken met internet. Mijn 2 zonen hebben in de 2 weken kerstvakantie gegamed via 4g en hebben torenhoge kosten gemaakt !
Ziggo medewerker zeggen bellen heeft geen zin voor u het wordt automatisch opgepakt u ligt op de grote stapel !!! En krijgt bericht zodra de aansluiting werkt. Echter tot op de dag van vandaag niets gehoord van Ziggo, maar ondertussen proberen ze wel 2 maanden abonnement af te schrijven en wordt er al met incasso kosten gedreigd. Mat moet ik nu hiermee ? waarom zijn internet providers niet zo slim om eens even contact met de klant op te nemen ? Zij zien toch ook dat het niet werkt, waarom dan wel rekeningen sturen ?

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk mijn aansluiting realiseren !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen