Klacht UPC (nu Ziggo): Na 2 maanden nog geen werkende aansluiting, Ziggo is onbereikbaar !

Klant nr:79146371

20 December 2016 Internet aangevraagd bij Ziggo, nu 2 maanden later nog steeds geen werkende aansluiting ! Heb vele malen gebeld met Ziggo en ondertussen hoge kosten gemaakt met mijn gezin bestaande uit 4 personen om via 3g/4g toch verbinding te maken met internet. Mijn 2 zonen hebben in de 2 weken kerstvakantie gegamed via 4g en hebben torenhoge kosten gemaakt !
Ziggo medewerker zeggen bellen heeft geen zin voor u het wordt automatisch opgepakt u ligt op de grote stapel !!! En krijgt bericht zodra de aansluiting werkt. Echter tot op de dag van vandaag niets gehoord van Ziggo, maar ondertussen proberen ze wel 2 maanden abonnement af te schrijven en wordt er al met incasso kosten gedreigd. Mat moet ik nu hiermee ? waarom zijn internet providers niet zo slim om eens even contact met de klant op te nemen ? Zij zien toch ook dat het niet werkt, waarom dan wel rekeningen sturen ?

Zo snel mogelijk mijn aansluiting realiseren !

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?