Klacht UPC (nu Ziggo): Na een upgrade van mijn abonnement is er veel misgegaan en het wordt maar niet echt verholpen.

C. Romkes

Vr 24/10 Gebeld naar nummer in Utrecht dat gebeld had.
Bleek Ziggo: wij hebben u gebeld; fijn dat u terug belt
drie klachten uitgelegd:
1. Nog geen wifi-boosters ontvangen
2. Op rekening staat nog tientje vriendje meegerekend
3. Laden zenders dmv CI-module stokt bij 90%

na een uur had ik bijna geen internet meer: nog slechts ± 1 Mb

Za 25/10 weer gebeld met dat nummer
ziet het probleem zal het verhelpen

ma 27/10 word gebeld door Ziggo als geselecteerde klant om te informeren naar tevredenheid etc. Ik zeg: God bestaat toch. Ik leg het probleem uit, wordt doorgeschakeld naar vriendelijke mevrouw van Techn Dienst. Die gaat aan de slag en belooft woensdag terug te bellen.

Wo 29/10 Ze belt idd terug, zegt dat ze al een uur bezig geweest is voor mij die morgen en dat ze het zal regelen. Regelt gratis 50 MB voor mijn mobiele telefoon.

Ma 2/11 Ik heb zelf gebeld. De mevrouw overlegde met TD en bezwoer me om 13.46 dat het binnen een uur allemaal zou werken.
Na twee uur nog niets.
Weer gebeld. De meneer verzekerde me dat zijn collega zo’n belofte niet had mogen doen maar hij zegde toe het allemaal te gaan regelen en op mijn verzoek me te laten bellen als het geregeld zal zijn.
Nu is het woensdag. Niets meer gehoord.

Ik wens dat Ziggo me zelf belt en zorgt dat ik weer internet en telefoon krijg.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?