Opgelost door UPC (nu Ziggo): Na opzeggen abonnement toch nog rekeningen sturen

Van Dongen

Met ingang van 3-11-2014 overstap gemaakt naar andere provider. Voor alle zekerheid op 31-10 nog gebeld om te checken of alles goed in het systeem stond, dat mijn abonnement (telefonie, analoge/digitale kabel tv en radio, interactieve digitale tv en internet) miv 3-11-2014 stopt, om problemen achteraf te voorkomen!
Helpdeskmedewerskter beaamt de ingevoerde en aangegeven gegevens, dat alles (abonnement zoals hierboven beschreven) per 3-11 stopt.
Ervan uitgaande dat ik daar dan op kan vertrouwen, schetst mijn verbazing toch facturen te ontvangen, waarbij enkel de telefoniekosten zijn vervallen, de rest wordt vrolijk doorgefactureerd.

Stoppen met factureren, en de facturaties van november en december 1014 laten vervallen.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Van Dongen, Een medewerker heeft u inmiddels per e-mail bericht aangaande deze kwestie. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker telefonisch contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    Van Dongen
    Snelle reactie, naar alle tevredenheid opgelost.

Van Dongen

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?