Opgelost door UPC (nu Ziggo): Na opzeggen abonnement toch nog rekeningen sturen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 90308
Gebruiker
Van Dongen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Met ingang van 3-11-2014 overstap gemaakt naar andere provider. Voor alle zekerheid op 31-10 nog gebeld om te checken of alles goed in het systeem stond, dat mijn abonnement (telefonie, analoge/digitale kabel tv en radio, interactieve digitale tv en internet) miv 3-11-2014 stopt, om problemen achteraf te voorkomen!
Helpdeskmedewerskter beaamt de ingevoerde en aangegeven gegevens, dat alles (abonnement zoals hierboven beschreven) per 3-11 stopt.
Ervan uitgaande dat ik daar dan op kan vertrouwen, schetst mijn verbazing toch facturen te ontvangen, waarbij enkel de telefoniekosten zijn vervallen, de rest wordt vrolijk doorgefactureerd.

De oplossing

Stoppen met factureren, en de facturaties van november en december 1014 laten vervallen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Van Dongen, Een medewerker heeft u inmiddels per e-mail bericht aangaande deze kwestie. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker telefonisch contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    Van Dongen
    Datum
    Snelle reactie, naar alle tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Van Dongen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen