Klacht UPC (nu Ziggo): nagekomen betalingsregeling wordt beeindigd door fout bij Ziggo

renate1969

Diverse malen heb ik met ziggo contact gezocht van 4 tm 16 dec om een ideal link toegestuurd te krijgen die wel werkte en die niet alleen maar uit cijfertjes en lettertjes bestond uiteindelijk 17 dec de link ontvangen en moest betaald worden de 18de liep de link af en de 18de heb ik de link bevestigd en betaald ook direct sms ontvangen dat die binnen was en betaald ik heb een betalingsregeling en die is dus netjes betaald al 4 maanden loopt dit zo dat ik ideallinks binnen krijg die alleen uit cijfertjes en lettertjes bestaat de hele pagina vol ziggo herkende de fout en heeft het iedere keer gezegd dat ik melding moest maken dus ook gedaan nu krijg ik een brief naderende afsluiting omdat ik betalingsregeling niet op tijd voldaan zou hebben dit terwijl het de 18de binnen moest zijn en dat was het ook alleen volgens het de 21 ste pas zichtbaar terwijl ik de 18de bevestiging heb gehad per sms dat betaling was verwerkt ik kan niet in een keer 650 euro betalen en het is niet mijn fout ???

dat de betalingsregeling hervat gaat worden en ik goede ideallinks toegestuurd krijg en Ziggo zoals ze ook gedaan hebben hun fout erkennen

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?