Klacht UPC (nu Ziggo): niet gewenste snelheid internet

dittie58

heb nu al 8 mnd klacht op klacht over upc internet snelheid moest 50 mb zijn krijgt al die tijd tussen de 20 & 30 mb heel veel gebeld sinds 21-7-2012,heb op 10-02-2013 naar 60 mb ,maandag 11-2-'13 naar 120 mb gedaan maar nu blijven en de klachten en upc heeft gelijk niuwe contract voor jaar gedaan terwijl ik alleen toestemming gaf voor internet download verhoging gaf,ben niet accoord gegaan met contract van 1 jaar !deze wens i terug gedraaid zienvr.gr. mevrouw van baaren

ik wens over die maanden minstens de helft van mijn abonnements geld terug, ik heb ook maar helft van snelheid gehad ,en na vele telefonich verzoeken ,en vragen en heel veel geduld (8 maanden) en nog steeds is het pet met de snelheid ,
en nu met 120 mb ook hetzelfde fout wens ook deels abonnementgeld terug
dit is al 8 maanden aan de gang en vele telefoons verder nog niks wijzer of sneller geworden

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Van Baaren,Een van onze medewekers heeft inmiddels contact met u gehad over deze kwestie.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, verzoeken wij u vriendelijk de status van uw klacht hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?