Opgelost door UPC (nu Ziggo): Niet goed funtionerende horizon media box

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 24066
Gebruiker
Harry
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Horizon Mediabox. Loopt vast, reageert niet meer op afstandsbediening, onduidelijke en te diepe menustuctuur. Geen duidelijke handleiding. Met UPC gebeld. Zou aan de signaalsterkte liggen van inkomend signaal. Zou een versterker tussen moeten om de problemen op te lossen. Klopt dit? Lost dit het probleem op? Kost wel weer 50 euro!
Steeds meer betalen terwijl het abonnement al genoeg kost (74 Euro P.M.)

De oplossing

Feilloos werkende overzichtelijke mediabox. Zonder vastlopers e.d. met een duidelijke handleiding!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw VonkEen medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij is een vervolgactie uitgezet. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker in de tussentijd nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Dijkerman,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Harry
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen