Opgelost door UPC (nu Ziggo): Niet goed funtionerende horizon media box

Harry

Horizon Mediabox. Loopt vast, reageert niet meer op afstandsbediening, onduidelijke en te diepe menustuctuur. Geen duidelijke handleiding. Met UPC gebeld. Zou aan de signaalsterkte liggen van inkomend signaal. Zou een versterker tussen moeten om de problemen op te lossen. Klopt dit? Lost dit het probleem op? Kost wel weer 50 euro!
Steeds meer betalen terwijl het abonnement al genoeg kost (74 Euro P.M.)

Feilloos werkende overzichtelijke mediabox. Zonder vastlopers e.d. met een duidelijke handleiding!

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw VonkEen medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij is een vervolgactie uitgezet. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker in de tussentijd nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Dijkerman,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Harry

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?