Klacht UPC (nu Ziggo): Niet reageren op verzoek om informatie over abonnementskosten.

Klachtnummer
# 42331
Gebruiker
Pelgrim
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij brief van 16-9-2013 verzocht om specificatie van de maandelijkse abonnementskosten voor radio / TV van E 31,42. Geen enkele reactie ontvangen. Eerder al daarom gevraagd bij brief van 23-8-2012. Hetzelfde resultaat.
Het gaat om klantno. 4408026; Stationsweg 4 Terborg.

De oplossing

Ontvangen van de gevraagde informatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer, mevrouw, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker
    nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen