Klacht UPC (nu Ziggo): nog steeds het teveel betaalde niet terug ontvangen

Klachtnummer
# 283853
Gebruiker
IMUY
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben jaren gebruik gemaakt van de service van Upc/ziggo.
Door het aanschaffen van een andere tv met soundbar konden ze helaas niet meer aan onze wensen voldoen ( dagen zonder/ slecht beeld) en zijn we overgestapt naar KPN glasvezel. Het contract hebben we beëindigt( 2 juli) bij Ziggo.
Voor twee dagen van de nieuwe maand moesten we het gehele bedrag overmaken( 2 dagen in aug). Na meerdere malen bellen ( omdat we het onredelijk vonden) zou binnen acht weken het bedrag teruggestort worden. Het is inmiddels drie maanden geleden en we hebben nog steeds niets ontvangen.

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen