Klacht UPC (nu Ziggo): omzetten duur abonnement

Klachtnummer
# 24337
Gebruiker
Peter Slabber
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Onderstaand bericht heb ik UPC in februari gezonden:

Ik heb op dit moment een UPC totaal pakket van €43.82 en € 18.20 abonnementskosten Kabel TV en radio, in totaal €62.02. Op dit moment heeft UPC een aanbieding van een vergelijkbaar pakket van €49.95 waarbij een actieprijs geldt van € 24.50 gedurende de eerste 6 maanden.Ik wil graag overstappen naar dit pakket echter blijkt dat dit niet mogelijk is tenzij ik mijn huidige contract opzeg en mij aanmeldt voor het nieuwe contract.
Ik heb een tweetal vragen: klopt mijn veronderstelling en wat zijn de aan- en afsluitkosten.Indien er geen kosten zijn dan hierbij het verzoek mijn abonnement te wijzigen conform de aanbieding en anders mijn contract op beeindigingdatum (10 maart 2013) over te zetten.

Tot op heden heb ik nog niets van UPC vernomen en is mijn abonnement nog ongewijzigd.

De oplossing

Wil dat UPC mijn abonnement omzet in hetgeen ik in februari kenbaar heb gemaakt en de extra kosten die ik in Maart heb gemaakt gecrediteerd krijg

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Slabber, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Peter Slabber
    Datum
    Abonnement wordt omgezet en 12 maanden tegemoetkoming in kosten afgesproken.
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Slabber, Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen