Klacht UPC (nu Ziggo): onbereikbaar

Klachtnummer
# 31382
Gebruiker
pete68
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Modem ontvangen mediabox NIET ontvangen,dezelfde dag is telefoon en internetoptie gedeactiveerd op horizon box terwijl ij deze maand al betaald heb.
1200 bellen is onmogelijk,mailen lukt niet wel via 0900 nummer met minimale wachttijd van 30 minuten.
Stappen gevolgd zoals aangegeben in handleiding,Modem aangesloten maar werkt niet. Buren hebben UPC en daar werkt het.

De oplossing

Leveren waar ik voor betaal en restitutie van betalingen in de tijd dat ik problemen heb gehad met horizonbox

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Niel,Naar aanleiding van uw melding is een vervolgafspraak gemaakt voor een telefonisch contact op 21 augustus aanstaande.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen