Klacht UPC (nu Ziggo): Onbetrouwbaar, oneerlijk, haantjesgedrag !!

Klachtnummer
# 148268
Gebruiker
Petra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een storing bij ZIGGO rond augustus september 2015 had ik geen TV, INTERNET EN TELEFOON wat zorgde voor de nodige ellende....
In november is monteur geweest die ..naar hij beweerde ..eerst aan een gesloten deur is geweest. Was de hele middag thuis aan het wachten samen met een vriendin.Geen monteur, ook geen briefje in de bus.
Ik vermoed dat zijn planning niet helemaal klopte die middag.
Monteur is een week later geweest en heeft een TV ontvanger van een andere Internetprovider laten staan die ik dus eigenlijk terug had moeten sturen.
Ziggo heeft zonder enige melding vooraf 40 euro extra berekend.
Allerlei loze beloftes werden gedaan en niet nagekomen.
Ellende die ik met Ziggo gehad heb KUNNEN ze niet betalen.
Ik heb voorrijden niet betaald. Het is tenslotte zijn woord tegen het mijne. Ze doen maar wat. Ook heb ik de TV ontvanger verrekend. Hoe meer je belt des te meer je wordt uitgelachen daar. Soms moet je gewoon het recht in eigen handen nemen.
Haantjesgedrag van Ziggo..

De oplossing

Heb bedragen verrekend. Zal zeer zeker niet bijbetalen..
Bellen helpt niet. Ellende met dat bedrijf is te veel geweest.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen