Klacht UPC (nu Ziggo): onbruikbare info voor gebruik

Klachtnummer
# 535902
Gebruiker
M.E. Sanders
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Upgrade van Ziggo mediabox etc. gebruiks onvriendelijker geworden. Volgens moeilijk bereikbare info op de website van Ziggo is oplossing niet te vinden. Maar wel abonnementgelden omhoog!

De oplossing

telefonisch of via mail duidelijk stappenplan over gebruik replay functie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen