Klacht UPC (nu Ziggo): Onenigheid over opzeggen en betalingen.

Brunsting

Te betalen € 56,10

Ondanks eerdere verzoeken tot betaling heeft u een openstaand saldo van € 56,10.

Indien uw betaling niet is bijgeschreven voor 30 maart 2016 zullen wij u incassokosten en afsluitkosten in rekening brengen.

- conform de incassowetgeving zullen wij u maximaal € 40,00 incassokosten in rekening brengen. Hiervan is reeds € 25,00 in rekening gebracht als herinneringskosten.

- ook brengen wij nog € 20,00 aan afsluitkosten in rekening zodra uw Ziggo diensten afgesloten worden. Dit staat on onze Algemene Voorwaarden bij artikel 5.2;

- blijft uw betaling ook dan nog uit, dan zal uw vordering overgedragen worden aan een incassobureau. Alle kosten die daaruit voortvloeien komen eveneens voor uw rekening.

Ik verzoek u vriendelijk de betalingen van 6 juli en 8 oktober 2015 terug te storten op mijn rekening.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?