Klacht UPC (nu Ziggo): Onenigheid over opzeggen en betalingen.

Klachtnummer
# 160317
Gebruiker
Brunsting
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Te betalen € 56,10

Ondanks eerdere verzoeken tot betaling heeft u een openstaand saldo van € 56,10.

Indien uw betaling niet is bijgeschreven voor 30 maart 2016 zullen wij u incassokosten en afsluitkosten in rekening brengen.

- conform de incassowetgeving zullen wij u maximaal € 40,00 incassokosten in rekening brengen. Hiervan is reeds € 25,00 in rekening gebracht als herinneringskosten.

- ook brengen wij nog € 20,00 aan afsluitkosten in rekening zodra uw Ziggo diensten afgesloten worden. Dit staat on onze Algemene Voorwaarden bij artikel 5.2;

- blijft uw betaling ook dan nog uit, dan zal uw vordering overgedragen worden aan een incassobureau. Alle kosten die daaruit voortvloeien komen eveneens voor uw rekening.

De oplossing

Ik verzoek u vriendelijk de betalingen van 6 juli en 8 oktober 2015 terug te storten op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen