Klacht UPC (nu Ziggo): Ongevraagd teveel afschrijven

ddavid

In april 2013 heb ik UPC gebeld en gevraagd wat de mogelijkheden waren binnen het huidige abonnementsbedrag van 57,50. Er werd voorgesteld dat ik meer televisiezenders en sneller internet (120Mbs) kon ontvangen, dat mijn maandbedrag exact hetzelfde zou blijven, en mijn contract maandelijks opzegbaar zou blijven. Toen ik in mei een hoog factuurbedrag ontving (92,50), belde ik UPC en werd mij verteld dat dit alleen te maken had met een overlapping tussen 2 abonnementen. Mijn maandbedrag zou vanaf juni weer 57,50 zijn. Een aantal weken later heb ik weer gebeld en wederom bevestiging gekregen van het afgesproken abonnement met de afgesproken kosten. Toen ik vandaag UPC belde zeiden ze dat ik heb gekozen door niet terug te bellen n.a.v. mijn contractsbevestiging. Ze konden niet terugvinden wat ik heb besproken in de 2 telefoongesprekken daarna. Ook kreeg ik te horen: "Het klopt inderdaad dat je abonnement maandelijks opzegbaar is, maar dan moet je wel de afkoopsom betalen voor de resterende

70 euro retour gestort en telefonisch contact over mogelijkheden nieuw abonnement / evt. stopzetten abonnement

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Veldkamp,naar aanleiding van uw melding heeft een medewerker getracht telefonisch in contact met u te komen. Dit is helaas niet gelukt.
    Wij proberen het op een later moment opnieuw.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?