Klacht UPC (nu Ziggo): ongewenst account aangemaakt door upc

SpeedyG

UPC heeft eigenmachtig een wifihotspot onder mijn naam aangemaakt: dit wil ik niet
bovendien kan ik het niet verwijderen: de mail kan niet beantwoord worden
je moet er voor naar UPC bellen

Dit is te gek voor woorden: zo agressief commercieel heb ik nog niet mee mogen maken
dit moet gewoon ophouden!
nog los van feit dat de zgn hotspots niet eens beveiligd zijn.

ik wil dat mijn gegevens verwijderd worden voor de wifi hotspot;
ik wens geen reclame van upc op welke wijze ook: dat geldt ook voor de misselijk makende telefoontjes die ik krijg terwijl op de klachten slechts mondjesmaat gereageerd wordt

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Boross,Naar aanleiding van uw meldingen op Klachtenkompas hebben wij vandaag tijdens een telefonisch contact uw klachten inhoudelijk met u besproken.Indien u de kwestie hiermee als afgehandeld beschouwt, verzoeken wij u vriendelijk de status van uw meldingen hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    SpeedyG
    Ik waardeer de bloemen die bezorgd zijn, maar principieel acht ik onjuist dat ik een prijsafspraak maak die tussentijds eenzijdig verbroken wordt zonder wettelijke plicht zoals bv verhoging BTW
    de reactie van JZ dat ik op magzeggen vind ik te kort door de bocht
    Ik ben benieuwd wat consumenten organisaties hierover denken en roep ze graag op zich in de discussie te mengen
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Boross,Indien u naar aanleiding van deze kwestie nog vragen of opmerkingen heeft, vernemen wij graag van u.Wij nemen dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?