Klacht UPC (nu Ziggo): Ongewenste verlenging, na vervanging mediabox

# 62075
Marcel Polderman

Toen ik dit telefonisch ging navragen, kwam er een rare mededeling van uw medewerker. Wij zouden pas in Januari 2015 kunnen overstappen !! Toen ik vroeg waar dit op gebaseerd was, zei uw medewerker " U heeft een nieuwe box gekregen, en vanaf dat moment heeft u een nieuw contract gekregen ! Ik was zeer verbaast en vroeg waar dit stond? U heeft een bandje ingesproken, waar dit op staat. Waarop ik vroeg, dan wil ik dit graag horen !!!!! Tot op heden heb ik GEEN bandje mogen horen of iets anders mogen zien, waarop staat dat ik akkoord ben gegaan met een nieuw contract. Het is een vuile manier om iemand op deze manier te binden. Het voorstel was om de box te ruilen i.v.m een probleem, NIET om nog langer vast te zitten aan UPC. Als u medewerker dit had vermeld, zou ik NOOIT toestemming gegeven hebben om de box te ruilen.
Graag hoor ik van u, hoe UPC dit gaat oplossen.Hoogachtend,
M Polderman
Bruidsduiven Tiel

Beëindiging huidige contract ( 30-07-2014), na verloop hiervan.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Polderman,Een van onze medewerkers van de afdeling zakelijk neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Marcel Polderman
    Geachte,
    UPC heeft idd. gebeld. De medewerker, werkte naar mijn idee een standaard protocol af ! Kort gezegd, ik ben verantwoordelijk voor de NIET ontvangen post en mail ! UPC heeft alles GOED gedaan, de medewerker heeft met mijn toestemming gehandeld. Dat UPC dit nergens kan bevestigen, is volgens UPC NIET van belang ! UPC is de koning, klanten slechts pionnen...waar veel geld aan verdiend wordt .... Ik bleef tegen de bekende muur aanlopen. Ondertussen heb ik mijn rechtsbijstand ingeschakeld

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?