Opgelost door UPC (nu Ziggo): onjuist afgesloten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46904
Gebruiker
Leemburg
Datum
2 reacties

Details

De klacht

vrijdag 10 januari kwam ik om half zes thuis en deed de radio aan en kwam ik er achter dat mijn Sky radio zender vervangen was door een geheime zender? ik keek nogmaals naar de frequenties en zag geen verschil. Dus deed ik rond 18.00 uur de tv aan en wat bleek geen signaal, vervolgens alles binnen nagelopen en niks gevonden en dacht aan wat mij al eerder was overkomen dat ik onterecht ben afgesloten.
gebeld met UPC eerst lang aan de telefoon en toen doorverbonden met een callcenter in Maastricht. daar heb ik diverse medewerkers(3) aan de telefoon gekregen die mijn klacht opnamen, ik ben zo kwaad dat ik graag de supervisor wil spreken waar zij steeds overleg mee hadden. ik heb aangegeven dat de klacht ons al 2x eerder was overkomen. pas maandag 13 januari kon een monteur gestuurd worden die was 5 min. in het buiten verdeel kastje bezig en klaar. dus het schaatsen gemist. ze jagen je eigenlijk naar de KPN.

De oplossing

een redelijke vergoeding, omdat zij dreigeden met kosten van voorrijden uurtarief etc. heb ik nu zelf de volgende kosten.
1,5 uur telefoneren a 40,00 euro per uur = 60,00 euro,
telefoon kosten90 minuten a 0,10 euro cent 9,00 euro
onnodig maandag thuis blijven 4 uren a 40,00 euro = 160 euro
totaal dus 229,00 euro voor onnodige overlast.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Leemburg,Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Leemburg
    Datum
    Er is contact geweest tussen UPc en mij telefonisch op donderdag 16 januari, er is terecht vastgested dat ik een gerede klacht had. UPC heeft een financiele vergoeding toegezegd van drie maanden abbonementsgeld + telefoonkosten. En er is goed gesproken over de dienstverlening als je dit overkomt.
    het blijft voor mij onbevredigend dat ik zo lang moet wachten op hulp als ik er zelf niets aan kan doen. Het was overings een prima gesprek met de klachtbehandelaar van UPC.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leemburg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy