Klacht UPC (nu Ziggo): Onkostenvergoeding als gevolg van fout UPC

Liek

Door een (overigens toegegeven) fout van UPC werden wij afgesloten van alle diensten. Het verkeerde adres werd afgesloten. Wij hebben dit direct gemeld bij UPC zodat de monteur het nog kon corrigeren. Helaas duurde het zes dagen voordat de monteur kwam. Hierdoor heb ik voor mijn werkgever niet kunnen thuiswerken en moest ik reiskosten maken. Ook heb ik een vrije dag moeten nemen om de monteur te ontvangen. Deze monteur hoefde overigens niet in ons huis te zijn maar in het wijkkastje in de straat (hiervan waren wij én UPC vooraf op de hoogte maar wanneer ik niet thuis zou zijn zou UPC 35 euro voorrijkosten doorbelasten). UPC stuurt klanten een rekening van de gemaakte kosten voor een monteur wanneer blijkt dat de storing door de klant is ontstaan. Nu wil ik mijn gemaakte kosten bij UPC declareren en nu geeft UPC niet thuis. Naar mijn mening niet redelijk. Wel kon ik 1 euro per dag claimen per niet af te nemen dienst. Dit staat niet in verhouding tot de gemaakt kosten.

Een reële vergoeding voor de gemaakte kosten

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Kroon,Een medewerker heeft telefonisch contact met u opgenomen en de kwestie met u besproken. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Liek
    Netjes gebeld door UPC en vriendelijk te woord gestaan door de medewerker, we hebben uiteindelijk het aanbod geaccepteerd. De vergoeding staat echter niet in verhouding tot de gemaakt kosten. We blijven erbij: UPC brengt de gemaakte kosten (wanneer de fout bij de klant ligt) in rekening maar andersom wordt dit niet geaccepteerd.

Liek

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?