Klacht UPC (nu Ziggo): Onmogelijk om te mailen naar @wsvdegors.nl vanuit UPC netwerk.

Mahae

Zie hier een stukje van de mail wisseling.
Bedankt voor uw e-mail. UPC is met SpamCop in onderhandeling om dit probleem op te lossen. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is, maar helaas is er niet meer informatie beschikbaar over wanneer het probleem opgelost zal zijn. Onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice UPC
Beste klantenservice,
Hoe lang gaat het duren, voordat de leden van de watersport vereniging en gasten weer kunnen emailen naar *@wsvdegors.nl vanuit het UPC netwerk ?

Mijn klacht is, waarom wordt ik niet op de hoogte gehouden van de status?
Mijn incident is inmiddels eenzijdig (door UPC) afgesloten, terwijl niet opgelost. Waardoor ik opnieuw, door gebruik maken van de online klacht/vraag "service" weer alles opnieuw moet invoeren.

Recipient:
Reason: 5.7.1 Service unavailable; Client host [62.179.121.37] blocked using bl.spamcop.net; Blocked - see http://www.spamcop.net/bl.shtml?62.179.121

Ik zou graag op de hoogte blijven van de status van dit probleem.
Vanuit het UPC netwerk is NIET te mailen naar het @wsvdegors.nl door leden en klanten/gasten. Terwijl dat dit erg belangrijk is voor een vereniging.
Een mooie oplossing zou zijn; het contract beëindigen van de "service" die SpamCop levert aan UPC.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Haenraets,Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Mahae
    Het probleem bestaat nog steeds.
    We wachten af.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Haenraets,Er wordt gewerkt aan een oplossing voor het probleem. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Mahae
    Helaas bestaat het probleem nog steeds. En dat is jammer!
    Jammer!