Opgelost door UPC (nu Ziggo): onterechte rekening

DJ

Ik ben al een aantal jaren klant. in oktober ben ik overgestapt van losse televisie, naar horizon alles in 1. Het product heeft welgeteld 1 week goed gefunctioneerd. ik heb meerdere keren aan de telefoon gezeten met de klanten service. en er is een monteur langs geweest. Ik had een enorm hoge telefoonrekening (mobiel) en een rekening van upc voor een product waar ik niets aan had. en nog steeds geen tv, internet en telefonie.
Mijn proeftijd van 7 dagen was al verstreken, dus ik kon er ook niet meer onderuit. tot 31 december. toen werden de prijzen gewijzigd en mocht ik zonder problemen mijn contract opzeggen. Ik heb 10 euro teruggekregen, van upc, voor een telefoonrekening van 130 euro. ik naar een andere provider maar ik wilde mijn telefoonnummer meenemen. dit nieuwe abonnement ging pas 15 januari in. Nu krijg ik dus een rekening voor de afkoop van het telefonie abonnement. van 220 euro.
Ik ben het hier totaal niet mee eens, want dan ga ik nog meer betalen voor iets wat ik niet heb.

kwijtschelding van de laatste factuur van 220 euro.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Van de rest,De toegezegde vergoeding is gisteren naar u overgemaakt en zou op korte termijn op uw rekening moeten zijn bijgeschreven. Indien de kwestie hiermee naar tevredenheid is afgehandeld verzoeken wij u vriendelijk deze ook als zodanig te sluiten. Met vriendelijke groet,UPC Nederland

DJ

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?