Klacht UPC (nu Ziggo): Oplossing ondertiteling BBC1

Klachtnummer
# 269308
Gebruiker
Marco verweijen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De (teletekst) ondertiteling op BBC1 loopt niet meer synchroon. Deze loopt ongeveer 2 seconden achter. Erg irritant.
Ik heb hierover een medewerker van Ziggo gesproken. Deze heeft hetzelfde probleem ervaren en erkent dat het dus niet aan mijn apparatuur ligt.
Niettemin: Zolang niet meer klanten gaan klagen over dit probleem, weigert Ziggo er wat aan te doen.
Voor mij is dit onacceptabel en weinig klantgericht!

De oplossing

Ziggo erkent dat het probleem er is, dat het niet aan mijn apparatuur ligt.
Ik wil graag dat Ziggo een oplossing biedt.
Maw ervoor zorgt dat de ondertiteling weer synchroon loopt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?