Klacht UPC (nu Ziggo): Overgang van Ziggo naar ex-UPC provider is onmogelijk, alle apparatuur moet vervangen worden.

Klachtnummer
# 405155
Gebruiker
T.P.H. Schotte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ziggo verdient een Brevet van Onvermogen. Ik kom uit een echt Ziggo gebied en ben verhuisd naar een ex UPC gebied. Wilde graag Ziggo aanhouden maar nu blijkt dat er niets Ziggo-eigen meer is en ik al mijn apparatuur kan weggooien en nieuwe terughuren tegen een veel hoger tarief. Erger is nog dat de bestaande HD niet meer leeg te lezen is en dan zegt Ziggo "dat is jammer en een klein beetje Sorry" Veel gecorrespondeerd, twee monteurs aan huis gehad maar geen enkele oplossing. Mark van de Klantenservice vond het triest en gaf aan het samen op te lossen, nooit meer iets van gehoord. Ander advies wat ik kreeg was probeert u eens een Forum of men daar oplossingen weet. Je gelooft het toch niet in dit digitale tijdperk. Hebben er meer mensen zo'n slechte ervaring met Ziggo? Of zijn er misschien toch die zelf een oplossing gevonden hebben?? Belachelijk dat men ook vooraf niet waarschuwt dat dit probleem zich voordoet want dan kan je of voor een andere provider of de consequetntie accepteren,nu zeggen ze rustig, kunt u bij een kennis of zo de bestanden niet overzetten, dan vraag ik je toch.

De oplossing

In ieder geval dat mijn oude HD-speler weer gebruikt kan worden of tenminste de bestanden overgezet. Alle kabels moesten in huis vervangen worden van ethernet naar coax. Als ik dit geweten had was ik naar KPN gegaan want daarvoor waren alle kabels in huis aanwezig. Waren me een hoop kosten en ellende bespaard.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen