Klacht UPC (nu Ziggo): pakketje nog niet binnen schandalig

Klachtnummer
# 146793
Gebruiker
dutchieboy87
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Midden desember hebben ze me gebeld voor de desember aanbieding ze zeggen tegen mij 5 jan heb je alles binnen ma kunt u de huidige provider opzeggen het luktt ons niet zo gezegd zo gedaan tis nu 5 jan en heb hun gebeld hebben tot heden nog geen pakket na me toe gezonden me kinderen die lastig doen vodafone gebeld of ze niet tot de 30 kunnen activeren nee ging niet meer beetje schandalig hadden euim de tijd alles op te stuuren deeden ze vandaag vind het niet leuk voor me kinderen geen internet geen tv enige dat ziggo zegt je hebt label tv als er een afspraak woord gemaakt moeten ze geen dingen beloven

De oplossing

Is er geen ziggo winkel in heerlen die kanten dat het iets voor nood oplissing heeft of een router en tv kasje me geeft

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen